CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

i .p0LLow.u,,,u.p0LL0w mE**

Tuesday, November 10, 2009

cian pakcik neh,,,, :-(

'Mai mati sama-sama'

Oleh Mohamad Hussin
mohamad@hmetro.com.my



ALOR STAR: “Kalau hang tak mau hidup dengan aku, mai kita mati sama-sama.” Itulah kata-kata seorang warga emas sebelum secara tiba-tiba menikam isterinya selepas berang tindakan mangsa meminta cerai daripadanya dalam kejadian di Kampung Kuala Sungai, dekat sini, tengah hari semalam.

Dalam kejadian jam 1 tengah hari, Zabedah Ali, 73, maut akibat ditikam di sebelah kiri perut oleh suaminya yang berusia 81 tahun menggunakan sebilah pisau di depan pintu masuk rumah mereka.

Suspek yang juga suami ke-11 mangsa, hilang pertimbangan apabila usahanya memujuk wanita itu untuk meneruskan perkahwinan mereka menemui jalan buntu selepas dia tetap dengan keputusannya untuk berpisah.

Mangsa yang ditikam dengan pisau sepanjang 17.8 sentimeter (tujuh inci) cuba melarikan diri ke halaman rumahnya dalam keadaan parah sebelum rebah dan menemui ajal di situ.






Anak tiri mangsa, Ismail Hashim, 50-an, berkata sebelum kejadian, dia singgah di rumah ibu tirinya itu untuk menziarahinya kira-kira jam 11.50 pagi selepas pulang dari bandar ini.

agaknya apa la hukuman yg beliau terima,,doa2 la hukuman beliau diringankan,,cian pakcik neh,,:-(

3 comments:

Me is Love said...

sian pacik tu....da tue da..hurm...

ezzaFarEezaShahRizaL said...

tau xpe,,nsb baik xkena hukum gantung,,sgt tragis,,~

ezzaFarEezaShahRizaL said...
This comment has been removed by the author.